top

Jesteśmy również na

Współpracujemy z

Certyfikaty

DSC_0808m.JPGPIENINY - ZIELONA SZKOŁA 2021...

W dniach 4 - 8 października 47 uczniów z klas 3bp o 3cp razem z nauczycielami bawili na Zielonej szkole w Sromowcach Wyżnych. Ośrodek Orle gniazdo, w poprzednich latach, kilkukrotnie już gościł naszych uczniów.

Było aktywnie, intensywnie i różnorodnie. Był czas na zabawę, luz, integrację, ale też mierzyliśmy się z wyzwaniami, zmęczeniem i pokonywaliśmy swoje słabości.

Byliśmy w pięknym miejscu, pogoda dopisała, więc korzystaliśmy i realizowaliśmy bardzo ambitny plan turystyczny. Pospacerowaliśmy w borze nad Czerwonem, Zdobyliśmy Trzy Korony, najwyższy szczyt Pienin Środkowych /983 m n.p.m./. Odwiedziliśmy Zakopane. Weszliśmy, a później zjechaliśmy kolejką linową ze skoczni Wielka Krokiew i polansowaliśmy się na Krupówkach. Malowniczą ścieżką rowerową, wijącą się wzdłuż Dunajca, wybraliśmy się do Szczawnicy. W sromowieckiej Izbie Regionalnej uczestniczyliśmy w warsztatach przybliżających życie górali, ich tradycje oraz wykonywaliśmy i degustowaliśmy moskaliki /regionalną przekąskę/. A w drodze powrotnej zwiedziliśmy Zamek w Niedzicy.

Każdy znalazł coś dla siebie i udało się naładować akumulatory na dalsze miesiące pracy.